מנהיג בחמאס: "ישראל לקראת התפוררות פנימית"

    אבי יעקב 2 Comment on מנהיג בחמאס: "ישראל לקראת התפוררות פנימית"

    סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-ערורי בנאום בביירות: "התגובה האחרונה של ההתנגדות מלבנון, עזה, הגדה המערבית, ערביי ישראל וכל החזיתות המגנות על אל-אקצא – הוכיחה שלמסגד יש אדון שמגן עליו". אל-ערורי הוסיף: "היישות הציונית חיה במצב של קונפליקט ופילוג, ומתקדמת לקראת התפוררות פנימית"

    בכירי חמאס בעזה צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סאלח אל-ערורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, אמר במהלך נאום שנשא במפגש "מגן ירושלים" בביירות,אחרי פגישתו עם ראשי הג'יהאד ומנהיג ארגון חיזבאללה חסן נסראללה כי "התגובה האחרונה של ההתנגדות מלבנון, עזה, הגדה המערבית, ערביי ישראל וכל החזיתות המגנות על אל-אקצא – הוכיחה שלמסגד יש אדון שמגן עליו.

    אל ערורי הוסיף והתהדר במעשי הרצח המחרידים אותם ביצעו מחבלים ביהודים חפים מפשע"התנגדות עצרה את פלישות המתנחלים למסגד בעשרת הימים האחרונים של הרמדאן". וטען גם הוא, בעקבות נסראללה: "היישות הציונית חיה במצב של קונפליקט ופילוג, ומתקדמת לקראת התפוררות פנימית. ההתנגדות הפכה לדאגה מרכזית של האויב הציוני".

    ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה, האשם ספי אלדין, אמר לאחריו במפגש: "התשובה שלנו תהיה מוכנה לכל פעולה שנתניהו ינקוט בכל הזירות, שכן ההתנגדות מייצגת אחדות, יכולת, כוח ונחישות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חי בסרט עם ישראל אחד ומאוחד🇮🇱

    2. 1

      אני מתביישת לשמוע כאלו מילים מערבי.שהוא יאמר כאלו מילים ? הרי המן גם אמר ככה .זו הנקודה הכי כואבת הפילוג בעם.תפילתי שיבוא משיח ויתקן את המעוות אמן.ויסתום לחמסניק את הפה המלוכלך שלו.